Regulamin
Regulamin Platformy internetowej obejmującej Szkolenia Podatkowe
- 1. Postanowienia wstępne
- Właścicielem Platformy szkoleń internetowych zamieszczonej na stronie www.provat.edu.pl zwanej dalej Platformą jest PROVAT Tadeusz Moczuło w Krakowie, ul. Wysłouchów 44/54 30-611 Kraków NIP: 679-161-71-82, REGON 122871938, wpisany do rejestru CEIDG od 1.10.2000 r.
- W sprawach związanych z zamówieniem, w tym w przypadku problemów z logowaniem oraz w celu wszczęcia procedury reklamacyjnej, Usługobiorca może się kontaktować z Usługodawcą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8. do 15. pod adresem e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . - Niniejszy Regulamin dotyczy świadczenia usług elektronicznych w rozumieniu ustawy z 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( t.j.: Dz. U. z 2020 r, poz. 344) i określa zasady świadczenia usług za pośrednictwem Platformy, w zakresie udostępnienia poprzez internet odpłatnych szkoleń podatkowych.
- Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu od chwili rozpoczęcia korzystania z Platformy.
- Regulamin udostępniony jest nieodpłatnie za pośrednictwem Strony internetowej Platformy.
- Warunkiem skutecznie złożonego Zamówienia na Platformie jest zapoznanie się z Regulaminem, jego zaakceptowanie, przestrzeganie przez Usługobiorcę oraz dokonanie zakupów na warunkach określonych w tym Regulaminie.
- Platforma działa wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i jest udostępniona w języku polskim.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną jest zawierana między Usługobiorcą a Usługodawcą z chwilą złożenia Zamówienia, w którym Usługobiorca wskazuje adres e-mail.
- Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną przez wypowiedzenie w każdym czasie i bez podania przyczyn w terminie 7 dni.
- Usługodawca może wypowiedzieć Użytkownikowi Umowę sprzedaży lub jakąkolwiek umowę licencji udzieloną na podstawie Regulaminu za 3- dniowym okresem wypowiedzenia i/lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania z Platformy oraz składania Zamówień, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości Treści, z ważnych powodów, tzn. w przypadku rażącego naruszenia przez Usługobiorcy niniejszego Regulaminu.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług elektronicznych dokonywane jest pocztą elektroniczną na adres e-mail drugiej Strony.
- Informacje prezentowane na Platformie lub, w przypadku składania Zamówień z wykorzystaniem innych środków porozumiewania się na odległość, wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem treści proponowanej Umowy Sprzedaży, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez Usługodawcę do Klientów, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- 2. Definicje
- Usługodawca – oznacza PROVAT Tadeusz Moczuło w Krakowie, ul. Wysłouchów 44/54 30-611 Kraków NIP: 679-161-71-82, REGON 122871938, wpisany do rejestru CEIDG od 1.10.2000 r.
- Usługobiorca – oznacza przedsiębiorcę prowadzącego działalność gospodarczą: osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, dokonującą Zamówienia na Platformie .
- Dane Autoryzacyjne - dane Usługobiorcy podane podczas zakładania Konta na Platformie celem weryfikacji podczas logowania.
- Usługi elektroniczne – udostępniane drogą elektroniczną usług w postaci dostępu do cyfrowych zasobów szkoleń internetowych
- Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość przez Usługobiorcę
z Usługodawcą za pośrednictwem Platformy w trybie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie uzupełnionych o treść oferty i Zamówienia, która dochodzi do skutku bez formy pisemnej w wyniku złożenia Zamówienia przez Usługobiorcę.
- Cena - cena zwolniona od podatku VAT: cena netto = cena brutto
- Użytkownik - Usługobiorca, a także osoba przeglądająca treści opublikowane na Stronie internetowej.
- Zamówienie - oznacza przyjęcie przez Usługobiorcę oferty Usługodawcy w przedmiocie sprzedaży określonych usług prezentowanych na Stronie internetowej Platformy, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Pliki Cookies - tymczasowe pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu Użytkownika podczas użytkowania Platformy.
- PDF – format plików służący do prezentacji, przenoszenia i drukowania treści tekstowo – graficznych.
- 3. Wymagania techniczne
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z Systemem teleinformatycznym, Usługodawcy są następujące: a) zestaw komputerowy z zainstalowanym systemem operacyjnym MS Windows mającym dostęp do sieci Internet wraz z prawidłowo skonfigurowaną przeglądarką internetową, np.: Microsoft Internet Explorer 8 lub wyższą, Mozilla Firefox 16 lub wyższą, b) aktywne konto poczty elektronicznej (email).
- Usługodawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji przekazywanych danych na Platformie poprzez stosowanie szyfrowanego przekazu danych opartego na protokole SSL.
- Usługodawca zapewnia wiarygodność Platformy stosując aktualny certyfikat SSL Rapid SSL Standard dla strony internetowej provat.edu.pl.
- 4. Konto Usługobiorcy
- Usługobiorca może założyć indywidualne Konto na Platformie, które nie jest wymagane, aby dokonać zakupu usług.
- Zakładając Konto Usługobiorca wypełnia formularz podając: adres e-mail oraz hasło do weryfikacji na stronie internetowej Platformy. Dane zamawiającego są zapamiętane na Koncie Usługobiorcy.
- Po wpisaniu danych rejestracyjnych Usługobiorca zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem, którego akceptacja jest warunkiem złożenia Zamówienia.
- Wypełniając formularz rejestracyjny Usługobiorca oświadcza, że: podane w nim dane są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym, nie naruszają praw osób trzecich, zapoznał się z Regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać, wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie ujętym w niniejszym Regulaminie.
- Wypełniając formularz rejestracyjny, Usługobiorca wyraża zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną na podane w czasie Rejestracji konto pocztowe informacji i potwierdzeń związanych z Zamówieniami składanymi na Platformie.
- Usługobiorca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo oraz właściwe używanie Danych Autoryzacyjnych, które powinien przechowywać jako dane poufne. W przypadku zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, iż Dane Autoryzacyjne Usługobiorcy znalazły się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, Usługobiorca ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Usługodawcę. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody związane z ujawnieniem przez Usługobiorcę Danych Autoryzacyjnych.
- Usługobiorca po rejestracji może w dowolnym momencie zalogować się na Konto Usługobiorcy i dokonywać zmian podanych przez siebie danych.
- W celu usunięcia Konta Usługobiorcy z tej Platformy należy wysłać wiadomość elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z prośbą o usunięcie Konta Usługobiorcy wraz z podaniem adresu poczty elektronicznej, aktualnie zarejestrowanego na Platformie. - Na ten sam adres e-mail nie można założyć więcej niż jednego Konta Usługobiorcy na Platformie.
- Zakazane jest dostarczanie do Systemu treści o charakterze bezprawnym.
- 5. Zamówienie
- Złożenie zamówienia jest możliwe po złożeniu oświadczenia o akceptacji Regulaminu.
- 6. Płatności
- Ceny szkoleń w ofercie Platformy wyrażone są w złotych polskich - zwolnione od podatku VAT: cena netto = cena brutto.
- Podana cena przy każdej usłudze jest wiążąca dla Usługodawcy i Usługobiorcy od chwili złożenia Zamówienia.
- Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
- Usługobiorca upoważnia Usługodawcę do przesłania faktury w formie elektronicznej na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
- 7. Odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość przez Konsumenta
- Przepisy niniejszego paragrafu stosuje się wyłącznie do umów, w których Usługobiorcą jest osoba fizyczna zawierająca umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument).
- Usługobiorca będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin biegnie od dnia zawarcia umowy. Uprawnienie to przysługuje również Usługobiorcy nie będącemu konsumentem.
- W przypadku rozpoczęcia korzystania z Usługi elektronicznej przed upływem 14 dni od zawarcia umowy Usługobiorca wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t. j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 287 ze zm.). Po wystąpieniu wyżej wymienionej okoliczności Usługobiorca traci prawo do odstąpienia od umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi zawierać: Adresat: PROVAT Tadeusz Moczuło 30-611 Kraków, ul. Wysłouchów 44/54; www.provat.edu.pl; e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ; informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży wskazanych usług; datę i numer faktury; imię, nazwisko, adres Usługobiorcy oraz podpis (jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) a także datę. - Do zachowania terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży wystarczy wysłanie przez Usługobiorcę oświadczenia na adres Usługodawcy lub e-mailem:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2 powyżej. - W razie skutecznego odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Usługobiorca będący Konsumentem jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
- Niezwłocznie po otrzymaniu skutecznego oświadczenia Usługobiorcy będącego Konsumentem o odstąpieniu od umowy, nie później jednak niż w terminie 14 dni, Usługodawca obowiązany jest zwrócić Usługobiorcy cenę usługi, o ile została wcześniej zapłacona.
- Zapisy dotyczące konsumenta zawarte w Regulaminie stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- 8. Reklamacje usług elektronicznych
- Usługobiorca dokonuje reklamacji wysyłając zgłoszenie reklamacyjne dotyczące danej usługi, podając:.
imię i nazwisko Usługobiorcy lub nazwę firmy, datę zgłoszenia, numer faktury VAT, nazwę usługi, opis i rodzaj wady, żądania Usługobiorcy, telefon kontaktowy. - Reklamacje należy kierować:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - pisemnie na adres usługodawcy: PROVAT Tadeusz Moczuło w Krakowie, ul. Wysłouchów 44/54 30-611 Kraków.
- Usługobiorca może żądać w szczególności wymiany na nową usługę.
- Organizator rozpatruje reklamację Uczestnika niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania (zgodnie z art. 7a ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta), chyba że z przepisów prawa lub odrębnych regulaminów wynika inny termin.
- Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Usługodawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Usługodawcy o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Usługodawcę na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Usługobiorcy będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
a.http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
b. http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php c. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php - Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o Inspekcji Handlowej (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1706) z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Klientem, a Usługodawcą.
- Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.
- 9. Odpowiedzialność Usługodawcy
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy sprzedaży.
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia usług na Platformie z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub poprawy/naprawy Strony internetowej.
- Jedynym źródłem prawa podatkowego jest ustawa albo rozporządzenie. Dlatego też treści szkoleń internetowych stanowią poglądy ich autora lub odzwierciedlenie jego wiedzy. Nie stanowią one czynności z zakresu świadczenia pomocy prawnej, czynności doradztwa podatkowego czy jakiegokolwiek innego doradztwa.
- Usługodawca dąży do zapewnienia dostępności usługi oraz realizacji Umowy Sprzedaży. W przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia oraz w innych sytuacjach określonych przepisami prawa, mogą mieć zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, w tym art. 493-495 Kodeksu cywilnego, w szczególności dotyczące obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia na rzecz Konsumenta.
- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Usługobiorcy niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
- Usługodawca nie odpowiada za żadne szkody powstałe czy też mogące powstać w związku z zawartością Platformy bez względu na bezpośrednią czy pośrednią przyczynę powstania tych szkód.
- W szczególności Usługodawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez Usługobiorcę określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze treścią Platformy.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Usługobiorcy, jego podwykonawców, pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników za wszelkie szkody, w tym utratę zysków, chyba że szkoda została spowodowana przez niego umyślnie.
- W każdym przypadku ustalenia odpowiedzialności Usługodawcy, odpowiedzialność ta w stosunku do Usługobiorcy niebędącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej Ceny oraz kosztów dostawy z tytułu ostatniej Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych.
- 10. Polityka prywatności / dane osobowe
- W celu realizacji Zamówienia wszelkie dane osobowe ujawnione w procesie zamówienia dostarczone przez Usługobiorcę będą zachowywane i przetwarzane przez Administratora Danych
- Dane osobowe Usługobiorców przekazane w związku ze świadczeniem usług elektronicznych nie będą przekazywane osobom trzecim.
- Dane osobowe zostaną niezwłocznie usunięte na pierwsze żądanie Usługobiorcy zgłoszone w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) i ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t. j: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). Usługodawca oświadcza, że:
- administratorem danych jest PROVAT Tadeusz Moczuło w Krakowie, ul. Wysłouchów 44/54 30-611 Kraków.
- dane są zbierane w celu realizacji Zamówienia,
- dane nie będą udostępniane osobom trzecim,
- Usługobiorcy przysługuje prawo do wglądu do swoich danych oraz do ich zmiany.
- Złożenie Zamówienia na Platformie internetowej powoduje konieczność wskazania przez Usługobiorcę danych osobowych.
- Usługobiorca wyraża zgodę na przesyłanie informacji dotyczących wyłącznie usług świadczonych przez Platformę i może w każdym czasie tą zgodę odwołać, co skutkuje niezwłocznym zaprzestaniem przesyłania tych informacji przez Usługodawcę.
- Usługodawca zobowiązuje się chronić wszelkie informacje ujawnione przez Usługobiorców zgodnie z zasadami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
- Podanie przez Uczestnika Danych Osobowych wskazanych w Formularzu Zgłoszeniowym jako obligatoryjne jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zawarcia Umowy.
- Przetwarzanie Danych Osobowych jest konieczne do wykonania Umowy.
- 11. Pliki Cookies
- W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z Platformy (zapamiętywanie preferencji a także ustawień na naszych stronach, zbieranie anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych), Serwis wykorzystuje pliki cookies.
- Usługobiorca ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
- 12. Prawa autorskie
- Wyłączne autorskie prawa majątkowe do utworów zawartych w usługach elektronicznych oraz materiałów zamieszczanych na Stronie internetowej przysługują Usługodawcy.
- Umowa o świadczenie usług elektronicznych nie przenosi na Usługobiorcę autorskich praw majątkowych do utworów i materiałów wskazanych w ust. 1.
- Zakazane jest kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub w innym sposób szkoleń internetowych lub jego części, a także poszczególnych utworów i baz danych udostępnianych na jego stronach oraz drukowanie wszelkich materiałów dotyczących szkoleń internetowych, a także najem, użyczenie lub inne umowy dotyczące korzystania z tych szkoleń z osobami trzecimi.
- Zakazane jest korzystanie ze szkoleń internetowych, aby inna osoba niż zalogowana na Platformie miała dostęp do tych szkoleń
- Wszystkie szkolenia internetowe oferowane przez Platformę są objęte ochroną przewidzianą w ustawie z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 2509) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku o ochronie baz danych (t. j.: Dz.U. z 2021 r., poz. 386) i mogą być używane wyłącznie na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Zabrania się:
- rozpowszechniania szkoleń w całości i/lub ich fragmentach, bez zezwolenia twórcy,
- utrwalania lub zwielokrotniania szkoleń w celu ich rozpowszechniania.
- Za każdy przypadek naruszenia postanowień niniejszego paragrafu Usługobiorca niebędący Konsumentem zobowiązany jest zapłacić na rzecz Usługodawcy równowartość dwukrotnej ceny zamówionego szkolenia internetowego, którego dotyczy naruszenie, co nie wyłącza innych roszczeń Usługodawcy, w szczególności roszczeń o naprawienie szkody na zasadach ogólnych oraz roszczeń z tytułu naruszenia autorskich praw majątkowych.
- 13. Postanowienia końcowe
- Usługodawca ma prawo dokonywać zmian Regulaminu, z zastrzeżeniem zachowania praw usługobiorców, którzy wnieśli opłatę na poczet świadczenia przez Usługodawcę usług odpłatnych.
- Zmiany obowiązują od dnia opublikowania na stronach Serwisu. Usługobiorcy są informowani o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Umowy zawierane są w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (t. j.: Dz.U. z 2022 r., poz. 1360 ze zm.) ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) i ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t. j: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781).
- Ewentualne spory między Usługodawcą a Usługobiorcą niebędącym Konsumentem, które mogą wyniknąć z niniejszego Regulaminu strony będą starały się rozstrzygnąć polubownie. Usługodawca informuje o możliwości rozstrzygania sporów przed stałymi polubownymi sądami konsumenckim działającymi przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.
- Sądem właściwym jest sąd miejsca wykonania usługi / sąd właściwy dla miejsca zamieszkania / zwykłego pobytu Usługobiorcy będącego konsumentem.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- Usługodawca może zmienić Regulamin, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn:
a)zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług przez Usługodawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki
określone w Umowie lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub
zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
b)zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi;
c)zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację
lub wycofanie przez Usługodawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem;
d) zmiana formy prawnej Usługodawcy albo zmiana innych danych identyfikacyjnych Usługodawcę wskazanych w niniejszym
Regulaminie (w zakresie niezbędnym do aktualizacji takich danych);
e)zmiany warunków oferowania produktów przez Usługodawcę, dostawców lub producentów produktów.
9. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Usługodawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w na
Platformie oraz poinformuje Uczestników o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości, przesłanej na podany przez Uczestnika
adres e-mail lub numer telefonu, co Strony uznają za wprowadzenie informacji o zmianie do środka komunikacji elektronicznej w
taki sposób, żeby Uczestnik mógł zapoznać się z jej treścią.
10. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.01.2023 r.